Модернізація ваг і вагових дозаторів

Ми проводимо:

  • модернізацію механічних ваг в електронні;
  • модернізацію механічних автомобільних ваг всіх типів в електронні;
  • модернізацію вагових дозаторів в електронні
Процес модернізації механічних ваг в електронні полягає в заміні системи важеля вимірювання на тензометричну.

Модернізація механічних ваг в електронні надає можливість:

  • змінити принцип зважування з механічного на електронний;
  • збільшити найбільшу межу зважування;
  • забезпечити оперативність обслуговування зважування транспорту;
  • збільшити довжину вантажоприймальної платформи.

Здійснюємо модернізацію як без подовження платформи, так і з подовженням вантажоприймальної платформи до 18 м і збільшенням НГЗ.

Модернізація механічних ваг дозволяє зберегти дорогі елементи ваг (частина фундаменту, вагову платформу, вагове приміщення). Це значно зменшує витрати в порівнянні з установкою нових електронних ваг.

Технічні характеристики модернізованих автомобльних механічних ваг з НГЗ 30т,L=12м з подовженням платформи до 18 метрів та збільшенням НГЗ до 60т наведені нижче:

  • Найбільша границя зважування (НГЗ), т - 60
  • Найменша границя зважування (НмГЗ), т - 0,4
  • Дискретність звіту і ціна повірочної поділки d=e,кг-20
  • Діапазон вибірки маси тари, т - від 0 до 30
  • Клас точності ваг по ДСТУ EN45501: 2011 - середній
  • Межі допустимих похибок, кг при експлуатації і ремонті:
    • інтервал зважування: від НмГЗ до 10 000 - +/-20
    • інтервал зважування: від 10 000 до 40 000 - +/-40
    • інтервал зважування: від 40 000 до НГЗ - +/-60
  • Тривалість циклу зважування, с. - 5
  • Кількість вантажоприймальних платформ, шт. - 1
  • Габарити вантажоприймальної платформи (довжина х ширина), м - 18х3
  • Діапазон робочих температур, °С:
    • вантажопідйомний пристрій, ваговимірювальні датчики - від 30 до +50
    • ваговимірювальний прилад - від -5 до +40
  • Напруга живлення, В. - 220
  • Відстань між місцем установки приладу і вантажопідйомною платформою, м - не больш 50

Комплект обладнання:

  • тензодатчик - 6шт.;
  • ваговимірювальний прилад - 1шт.;
  • вузли встройки із заставними - 6шт.;
  • сполучна коробка - 1шт.;
  • тензокабель - 20м.
Вартість комплекту залежить від вибору виробника тензовимірювальної продукції

Перелік робіт при модернізації ваг:

  • проведення ревізії ваг;
  • демонтаж системи важеля;
  • розробка будівельної документації на доопрацювання фундаменту ваг;
  • установка тензодатчиков і заставних елементів;
  • виготовлення додаткової платформи(6х3);
  • монтаж вантажоприймальної платформи;
  • виготовлення та встановлення відбійників;
  • пусконалагоджувальні роботи;
  • підготовка технічної та метрологічної документації;
  • калібрування, підготовка до повірки і здача вагів органам Держстандарту;
  • навчання персоналу;
  • стандартне програмне забезпечення (система обліку на комп'ютері).

Модернізацію ваг автомобільних з НГЗ 40т і розмірами вантажоприймальної платформи 16х3м можна проводити без подовження платформи, збільшуючи НГЗ до 60т. Вантажопідйомна платформа встановлюється на шести тензодатчиках. Таким же способом можна модернізувати і автомобільні ваги з НГЗ 60т, при цьому НГЗ збільшується до 80т.

Нарощування висоти опорних тумб здійснюється двома способами:

  • доливка опорних тумб фундаменту бетоном;
  • виготовлення опорних металоконструкцій.

Витрата матеріалів на модернізацію автомобільних ваг залежить від багатьох факторів і обговорюється індивідуально. Часткова модернізація полягає в установці в тягу вимірювального механічного приладу ваг одного тензодатчика і електронного пристрою.Усуваються похибки проміжного механізму і вимірювального приладу, це збільшує НГЗ до 40т.

Пропонуємо ваги автомобільні з НГЗ 60т, 80т від виробників з подальшим технічним обслуговуванням і ремонтом.
Проводимо роботи по установці нових автомобільних ваг "під ключ" , а також і шеф-монтаж.
Підхід до виконання робіт індивідуальний і передбачає різні варіанти.
Умови оплати передбачаються договором про виконання робіт.
Будемо раді успішному співробітництву!