Модернізація ваг і вагових дозаторів
Ми проводимо:
- модернізацію механічних ваг в електронні; li>
- модернізацію механічних автомобільних ваг всіх типів в електронні; li>
- модернізацію вагових дозаторів в електронні li>
Модернізація механічних ваг в електронні надає можливість:
- змінити принцип зважування з механічного на електронний;
- збільшити найбільшу межу зважування;
- забезпечити оперативність обслуговування зважування транспорту;
- збільшити довжину вантажоприймальної платформи.
Здійснюємо модернізацію strong> як без подовження платформи, так і з подовженням вантажоприймальної платформи до 18 м і збільшенням НГЗ.
Модернізація механічних ваг дозволяє зберегти дорогі елементи ваг (частина фундаменту, вагову платформу, вагове приміщення). Це значно зменшує витрати в порівнянні з установкою нових електронних ваг.
- Найбільша границя зважування (НГЗ), т - 60
- Найменша границя зважування (НмГЗ), т - 0,4
- Дискретність звіту і ціна повірочної поділки d=e,кг-20
- Діапазон вибірки маси тари, т - від 0 до 30
- Клас точності ваг по ДСТУ EN45501: 2011 - середній
- Межі допустимих похибок, кг при експлуатації і ремонті:
- інтервал зважування: від НмГЗ до 10 000 - +/-20
- інтервал зважування: від 10 000 до 40 000 - +/-40
- інтервал зважування: від 40 000 до НГЗ - +/-60
- Тривалість циклу зважування, с. - 5
- Кількість вантажоприймальних платформ, шт. - 1
- Габарити вантажоприймальної платформи (довжина х ширина), м - 18х3
- Діапазон робочих температур, °С:
- вантажопідйомний пристрій, ваговимірювальні датчики - від 30 до +50
- ваговимірювальний прилад - від -5 до +40
- Напруга живлення, В. - 220
- Відстань між місцем установки приладу і вантажопідйомною платформою, м - не больш 50
Комплект обладнання:
- тензодатчик - 6шт.;
- ваговимірювальний прилад - 1шт.;
- вузли встройки із заставними - 6шт.;
- сполучна коробка - 1шт.;
- тензокабель - 20м.
Перелік робіт при модернізації ваг:
- проведення ревізії ваг;
- демонтаж системи важеля;
- розробка будівельної документації на доопрацювання фундаменту ваг;
- установка тензодатчиков і заставних елементів;
- виготовлення додаткової платформи(6х3);
- монтаж вантажоприймальної платформи;
- виготовлення та встановлення відбійників;
- пусконалагоджувальні роботи;
- підготовка технічної та метрологічної документації;
- калібрування, підготовка до повірки і здача вагів органам Держстандарту;
- навчання персоналу;
- стандартне програмне забезпечення (система обліку на комп'ютері).
Модернізацію ваг автомобільних strong> з НГЗ 40т і розмірами вантажоприймальної платформи 16х3м можна проводити без подовження платформи, збільшуючи НГЗ до 60т. Вантажопідйомна платформа встановлюється на шести тензодатчиках. Таким же способом можна модернізувати і автомобільні ваги з НГЗ 60т, при цьому НГЗ збільшується до 80т.
Нарощування висоти опорних тумб strong> здійснюється двома способами:
- доливка опорних тумб фундаменту бетоном;
- виготовлення опорних металоконструкцій.
Витрата матеріалів на модернізацію автомобільних ваг залежить від багатьох факторів і обговорюється індивідуально. Часткова модернізація полягає в установці в тягу вимірювального механічного приладу ваг одного тензодатчика і електронного пристрою.Усуваються похибки проміжного механізму і вимірювального приладу, це збільшує НГЗ до 40т.
Пропонуємо ваги автомобільні з НГЗ 60т, 80т від виробників з подальшим технічним обслуговуванням і ремонтом.
Проводимо роботи по установці нових автомобільних ваг "під ключ" , а також і шеф-монтаж.
Підхід до виконання робіт індивідуальний і передбачає різні варіанти.
Умови оплати передбачаються договором про виконання робіт.
Будемо раді успішному співробітництву!